Vyberte stránku

Blog

Vše, co potřebujete znát o e-mail marketingu

Vzdělávací články o digitálním a e-mail marketingu zde na jednom místě.

Symboly a emojis v předmětu e-mailu

Symboly a emojis v předmětu e-mailu

Díky emojis jsou e-mailové předměty daleko výraznější než kdykoli předtím. Vyjádřit nebo graficky akcentovat lze pomocí nich téměř jakýkoliv předmět. Emojis můžete použít na místo slov nebo rovnou k dokončování celých vět. Marketéři našli nový způsob jak dlouhodbě navýšit počet impresí u příjemců jejich sdělení. A imprese je v e-mail marketingu to nejdůležitější.

Kdy je nejlepší doba pro odeslání newsletteru?

Kdy je nejlepší doba pro odeslání newsletteru?

Agentura Emailvision publikovala nový výzkum, ve kterém uvádí, že čas odesílky není tak podstatný, jak si mnozí z nás myslí. Dle jejich slov: „Ačkoliv se otevřenost (open rate) a proklikovost (click rate) e-mailů může lišit až o 10 % během dne, neznamená to automaticky, že výkon kampaně bude záviset především na čase odeslání.“

Jak rychle nasbírat e-mailovou databázi kontaktů?

Jak rychle nasbírat e-mailovou databázi kontaktů?

Jako e-mail marketér snadno zklouznete k jediné činnosti = všechno vaše úsílí bude zaměřeno výhradně na vylepšování obsahu e-mailu k dokonalosti. Samozřejme to je velmi důležité, ale to jediné vám rozhodně nezaručí vytoužený úspěch. Musíte se věnovat i mnoha jiným náplním této práce.

Jste připraveni na skvělý e-mail marketing?

Pojďte do toho společně se mnou!

Jsem partner shoptetu