Vyberte stránku

Blog

Vše, co potřebujete znát o e-mail marketingu

Vzdělávací články o digitálním a e-mail marketingu zde na jednom místě.

Symboly a emojis v předmětu e-mailu

Díky emojis jsou e-mailové předměty daleko výraznější než kdykoli předtím. Vyjádřit nebo graficky akcentovat lze pomocí nich téměř jakýkoliv předmět. Emojis můžete použít na místo slov nebo rovnou k dokončování celých vět. Marketéři našli nový způsob jak dlouhodbě navýšit počet impresí u příjemců jejich sdělení. A imprese je v e-mail marketingu to nejdůležitější.

Kdy je nejlepší doba pro odeslání newsletteru?

Agentura Emailvision publikovala nový výzkum, ve kterém uvádí, že čas odesílky není tak podstatný, jak si mnozí z nás myslí. Dle jejich slov: „Ačkoliv se otevřenost (open rate) a proklikovost (click rate) e-mailů může lišit až o 10 % během dne, neznamená to automaticky, že výkon kampaně bude záviset především na čase odeslání.“

Jak rychle nasbírat e-mailovou databázi kontaktů?

Jako e-mail marketér snadno zklouznete k jediné činnosti = všechno vaše úsílí bude zaměřeno výhradně na vylepšování obsahu e-mailu k dokonalosti. Samozřejme to je velmi důležité, ale to jediné vám rozhodně nezaručí vytoužený úspěch. Musíte se věnovat i mnoha jiným náplním této práce.

Jste připraveni na skvělý e-mail marketing?

Pojďte do toho společně se mnou!

Jsem partner shoptetu