Jak správně zapsat pre-header v hlavičce newsletteru

Adresa odesílatele, předmět e-mailu a pre-header. Tři nejdůležitější indikátory, které umí přimět příjemce e-mailu k jeho otevření. Dnes se zaměříme na opomíjený pre-header a poradím vám, jak ho správně zapsat.

Co je to vlastně pre-header?

Pre-header je třetí, ne však méně důležité sdělení, které dokáže přimět k otevření e-mailu. Zobrazuje se nejčastěji za, nebo pod předmětem a obsahuje od 30 do 230 znaků v závislosti na poštovním klientovi příjemce. Pre-header umožňuje příjemci sdělení identifikovat obsah zprávy ještě před tím, než ji otevře.

Pro e-mail marketéry je pre-header po předmětu nejúčinnější zbraní pro zvyšování open-ratu newsletterů.

Pre-header text ukázka

Většina odesilatelů má pre-header špatně nastavený nebo jej přehlíží úplně

A to je velká škoda! Vídám špatně nastavený pre-header ve své schránce dnes a denně. Marketéři vkládají úsilí do vyladěných kampaní s perfektně znějícími předměty, ale už je nenapadne se zaměřit i na text pre-headeru.

Odborné rady o tom, co do pre-headeru vkládat vám dávat nebudu. Jediným pravidlem je zaujmout čtenáře! Co nejlépe funguje na vaše publikum vám řekne A/B testing.

Správný a špatný příklad pre-headeru

Jaký je teda správný zápis?

Tento kód musí být vložen vždy na úplném začátku sdělení:

Je to jednoduché. Na místo #FFFFFF doplňte hex kód barvy pozadí vaší šablony, pokud používáte jinou než bílou barvu. Jen tak docílíte toho, aby zůstal tento text v šabloně skrytý.

Znění pre-headeru můžete formulovat hned za font-size:1px;“>

 

Pomohl vám můj návod? Bylo vám vše jasné? Pokud ne a máte jakékoliv dotazy, klidně se ozvěte. Rád s vámi vše zkonzultuji. Tady je můj e-mail: info@adamkolek.cz

Příště se budeme věnovat tomu, jak vložit odpočítávadlo času do newsletteru.

Komentáře

Další užitečné tipy:

Jak tvořit newslettery na e-shopu

Jak tvořit newslettery na e-shopu

Pravidelný newsletter vám může přinést spoustu objednávek a lepší vztah se zákazníky. Podívejte se, jak na kvalitní newslettery…

Jste připraveni na výdělečný e-mailing?

Pojďte do toho společně se mnou!

Stříbrný partner shoptetu - Adam Kolek

Sdílejte tento článek

Podělte se o kvalitní obsah se svými přáteli