BF Tip: Jak vložit odpočítávadlo času do newsletteru

Jak obohatit šablony vašich newsletterů v období před Black Friday? Vyzkoušejte odpočítávadlo času. Bude se vám určitě hodit i pro další kampaně.

Stačí tři jednoduché kroky a odpočítávadlo je na světě:

  1. Pro vytvoření samotného odpočítávadla použijeme nástroj Sendtric, který jej vygeneruje přímo na svém serveru.
  2. Na stránce vyplníme e-mail, nastavíme konečné datum, čas a dle potřeby můžeme změnit popisky na češtinu (stačí ji vyměnit za systémovou angličtinu).
  3. V posledním kroku upravíme barvu pozadí, popisků a samotných číslic.

Po vygenerování získáme kód, který se zobrazí hned pod odpočítávadlem. Máme z půlky hotovo. :)

Teď stačí vygenerované počítadlo vložit přímo do šablony newsletteru. Opět to zvládneme levou zádní, není se čeho bát. Tady je jednoduchý návod:

V případě, že pracujete s interaktivním editorem šablon, tak pro vložení použijete prvek nejčastěji nazvaný „HTML“ nebo „Code“, do kterého vygenerovaný kód vložíte. V případě českého ecomailu je nutné ještě kód doplnit o <tr> a <td> element, aby se prvek zobrazoval správně. To stejné platí např. pro Mailchimp. Doplněním kódu se na prvek aplikují stejné styly, např. typ, barva a velikost fontů, které jsou zvoleny v nastavení šablony.

Možná také budete chtít, aby se odpočítávadlo zobrazovalo uprostřed šablony. Abych vám to maximálně usnadnil, připravil jsem pro vás funkční zápis kódu, který stačí vložit do prvku „HTML“ a nahradit odkaz vygenerovanou URL ze Sendtric. Tady je:

Máme hotovo ✅

Výsledek by se měl zobrazovat takto:

Nezapomeňte si prvek uložit, abyste kód nemuseli hledat při každé další rozesílce. ;)

 

Pomohl vám můj návod? Bylo vám vše dostatečně jasné? Pokud ne a máte jakékoliv dotazy, klidně se ozvěte. Rád s vámi vše zkonzultuji. Tady je můj e-mail: info@adamkolek.cz.

Příště se budeme věnovat tomu, jak získávat nové e-mailové kontakty za pomocí chatbota. 🤖 Chcete o chatbotech dozvědět více už teď? Navštivte stránku naší agentury: www.ko-bot.cz

Komentáře

Další užitečné tipy:

Topování kampaní na službě Email.cz

Topování kampaní na službě Email.cz

Seznam od minulého roku nabízí zajímavou možnost pro upřednostnění vašich kampaní na předních pozicích e-mailové schránky Seznamu…

Symboly a emojis v předmětu e-mailu

Symboly a emojis v předmětu e-mailu

Používejte symboly a emojis v předmětech vašich e-mailu, aby vaše kampaně vystoupili ze záplavy ostatních konkurenčních newsletterů…

Jste připraveni na výdělečný e-mailing?

Pojďte do toho společně se mnou!

Stříbrný partner shoptetu - Adam Kolek