Vyberte stránku
Symboly a emojis v předmětu e-mailu

Používáte v předmětech e-mailů emojis? Jestli ne, tak začněte! Vaše e-mailové předměty budou výraznější než kdykoli předtím a jednoduše díky nim zvýšíte počet impresí.

Emojis jsou znaky v textu, které vyjadřují ideogram nebo smajlík. Můžete vybírat od 😍, přes 🍕 a dokonce i 💩.

Použijte je v předmětu e-mailu a pomohou vašim newsletterům vystoupit ze záplavy ostatních komerčních sdělení. Buďte kreativní! Emojis můžete použít místo slov, nebo rovnou k dokončování celých vět.

Je to jednoduchý způsob, jak dlouhodobě navýšit počet impresí u příjemců sdělení. Imprese jsou v e-mail marketingu to nejdůležitější! Nevěříte, že tento doplněk textu může mít vliv na výsledky? Vyzkoušejte si to sami. Zkuste A/B test jedné rozesílky a uvidíte.

Dle výzkumu analytické agentury Experian údajně 74 % značek odesílajících e-maily s emojis dosahuje prokazatelně mnohem vyšších poměrů otevření u svých kampaní.
Skvělé, že?

Další důvodů, proč emojis a symboly v předmětech používat:

  • Emojis pomohou získat pozornost a zvyšují šanci interakce příjemce e-mailu.
  • Zatím pouze malá část odesilatelů emojis v předmětu využívá.
  • Díky emojis můžete zkrátit délku předmětu.

Tak hurá do toho! Držím vám 👍.

 

Mimochodem, už jste slyšeli o chatbotech na Facebook Messengeru?

e-mail | emoji | newsletter | předmět | symbol

Získejte ještě více znalostí:

Kdy je nejlepší doba pro odeslání newsletteru?

Agentura Emailvision publikovala nový výzkum, ve kterém uvádí, že čas odesílky není tak podstatný, jak si mnozí z nás myslí. Dle jejich slov: „Ačkoliv se otevřenost (open rate) a proklikovost (click rate) e-mailů může lišit až o 10 % během dne, neznamená to automaticky, že výkon kampaně bude záviset především na čase odeslání.“

Jak rychle nasbírat e-mailovou databázi kontaktů?

Jako e-mail marketér snadno zklouznete k jediné činnosti = všechno vaše úsílí bude zaměřeno výhradně na vylepšování obsahu e-mailu k dokonalosti. Samozřejme to je velmi důležité, ale to jediné vám rozhodně nezaručí vytoužený úspěch. Musíte se věnovat i mnoha jiným náplním této práce.

Jste připraveni na skvělý e-mail marketing?

Pojďte do toho společně se mnou!

Jsem partner shoptetu