Vyberte stránku
Symboly a emojis v předmětu e-mailu

Používáte v předmětech e-mailů emojis? Jestli ne, tak začněte! Vaše e-mailové předměty budou výraznější než kdykoli předtím a jednoduše díky nim zvýšíte počet impresí.

Emojis jsou znaky v textu, které vyjadřují ideogram nebo smajlík. Můžete vybírat od 😍, přes 🍕 a dokonce i 💩.

Použijte je v předmětu e-mailu a pomohou vašim newsletterům vystoupit ze záplavy ostatních komerčních sdělení. Buďte kreativní! Emojis můžete použít místo slov, nebo rovnou k dokončování celých vět.

Je to jednoduchý způsob, jak dlouhodobě navýšit počet impresí u příjemců sdělení. Imprese jsou v e-mail marketingu to nejdůležitější! Nevěříte, že tento doplněk textu může mít vliv na výsledky? Vyzkoušejte si to sami. Zkuste A/B test jedné rozesílky a uvidíte.

Dle výzkumu analytické agentury Experian údajně 74 % značek odesílajících e-maily s emojis dosahuje prokazatelně mnohem vyšších poměrů otevření u svých kampaní.
Skvělé, že?

Další důvodů, proč emojis a symboly v předmětech používat:

  • Emojis pomohou získat pozornost a zvyšují šanci interakce příjemce e-mailu.
  • Zatím pouze malá část odesilatelů emojis v předmětu využívá.
  • Díky emojis můžete zkrátit délku předmětu.

Tak hurá do toho! Držím vám 👍.

 

Mimochodem, už jste slyšeli o chatbotech na Facebook Messengeru?

Další užitečné tipy:

Kdy je nejlepší doba pro odeslání newsletteru?

Kdy je nejlepší doba pro odeslání newsletteru?

Agentura Emailvision publikovala nový výzkum, ve kterém uvádí, že čas odesílky není tak podstatný, jak si mnozí z nás myslí. Dle jejich slov: „Ačkoliv se otevřenost (open rate) a proklikovost (click rate) e-mailů může lišit až o 10 % během dne, neznamená to automaticky, že výkon kampaně bude záviset především na čase odeslání.“

Jak rychle nasbírat e-mailovou databázi kontaktů?

Jak rychle nasbírat e-mailovou databázi kontaktů?

Jako e-mail marketér snadno zklouznete k jediné činnosti = všechno vaše úsílí bude zaměřeno výhradně na vylepšování obsahu e-mailu k dokonalosti. Samozřejme to je velmi důležité, ale to jediné vám rozhodně nezaručí vytoužený úspěch. Musíte se věnovat i mnoha jiným náplním této práce.

Jste připraveni na výdělečný e-mail marketing?

Pojďte do toho společně se mnou!

Stříbrný partner shoptetu - Adam Kolek
Partner upGates - Adam Kolek