Vyberte stránku

Symboly a emojis
v předmětu e-mailu

Adam Kolek – 8. Května 2019

Díky emojis jsou e-mailové předměty daleko výraznější než kdykoli předtím. Vyjádřit nebo graficky akcentovat lze pomocí nich téměř jakýkoliv předmět.

Můžete vybírat od 😍, přes 🍕 a dokonce i 💩. Emojis v předmětu vám pomohou vystoupit z řady záplavy ostatních konkurenčních newsletterů.

Emojis můžete použít na místo slov nebo rovnou k dokončování celých vět. Marketéři našli nový způsob jak dlouhodbě navýšit počet impresí u příjemců jejich sdělení. A imprese je v e-mail marketingu to nejdůležitější.

Vliv tohoto doplňku na výsledky nelze popřít. Zkuste třeba A/B test jedne rozesílky a uvidíte sami.

Dle výzkumu analytické agentury Experian údajně 74 % značek odesílající e-maily s emoji dosahují mnohem vyššího poměru otevření u svých kampaní.

Emojis symboly ukázka

Ještě moment! Je zde mnohem více důvodů proč emojis a symboly v předmětech používat:

  • Emojis zvyšují šanci interakce příjemce e-mailu.
  • Pouze malá část odesilatelů využívá emojis v předmětu. Tohle vám dává skvělou příležitost získat pozornost.
  • Díky emojis také můžete zkrátit velikost předmětu.

Tak hurá do toho!

 

Mimochodem, už jste slyšeli o chatbotech na facebook messengeru?

Další články které stojí za přečtení

Kdy je „nejlepší doba“ pro odeslání newsletteru?

Agentura Emailvision publikovala nový výzkum, ve kterém uvádí, že čas odesílky není tak podstatný, jak si mnozí z nás myslí. Dle jejich slov: „Ačkoliv se otevřenost (open rate) a proklikovost (click rate) e-mailů může lišit až o 10 % během dne, neznamená to automaticky, že výkon kampaně bude záviset především na čase odeslání.“

Jak rychle nasbírat e-mailovou databázi kontaktů?

Jako e-mail marketér snadno zklouznete k jediné činnosti = všechno vaše úsílí bude zaměřeno výhradně na vylepšování obsahu e-mailu k dokonalosti. Samozřejme to je velmi důležité, ale to jediné vám rozhodně nezaručí vytoužený úspěch. Musíte se věnovat i mnoha jiným náplním této práce.

Jste připraveni na skvělý e-mail marketing?

Pojďte do toho společně se mnou!

Jsem partner shoptetu