Symboly a emojis v předmětu e-mailu

Používáte v předmětech e-mailů emojis? Jestli ne, tak začněte! Vaše e-mailové předměty budou výraznější než kdykoli předtím a jednoduše díky nim zvýšíte počet impresí.

Emojis jsou znaky v textu, které vyjadřují ideogram nebo smajlík. Můžete vybírat od 😍, přes 🍕 a dokonce i 💩.

Použijte je v předmětu e-mailu a pomohou vašim newsletterům vystoupit ze záplavy ostatních komerčních sdělení. Buďte kreativní! Emojis můžete použít místo slov, nebo rovnou k dokončování celých vět.

Je to jednoduchý způsob, jak dlouhodobě navýšit počet impresí u příjemců sdělení. Imprese jsou v e-mail marketingu to nejdůležitější! Nevěříte, že tento doplněk textu může mít vliv na výsledky? Vyzkoušejte si to sami. Zkuste A/B test jedné rozesílky a uvidíte.

Dle výzkumu analytické agentury Experian údajně 74 % značek odesílajících e-maily s emojis dosahuje prokazatelně mnohem vyšších poměrů otevření u svých kampaní.
Skvělé, že?

Další důvodů, proč emojis a symboly v předmětech používat:

  • Emojis pomohou získat pozornost a zvyšují šanci interakce příjemce e-mailu.
  • Zatím pouze malá část odesilatelů emojis v předmětu využívá.
  • Díky emojis můžete zkrátit délku předmětu.

Tak hurá do toho! Držím vám 👍.

 

Budete od teď používat emojis? Bylo vám vše jasné? Pokud ne a máte jakékoliv dotazy, klidně se ozvěte. Rád s vámi vše zkonzultuji. Tady je můj e-mail: info@adamkolek.cz.

Mimochodem, víte něco o chatbotech na Facebook Messengeru?

Komentáře

Další užitečné tipy:

Jak správně zapsat pre-header v hlavičce newsletteru

Jak správně zapsat pre-header v hlavičce newsletteru

Adresa odesílatele, předmět e-mailu a pre-header. Tři nejdůležitější indikátory, které umí přimět příjemce zprávy k jejímu otevření. Dnes se zaměříme na opomíjený pre-header a poradíme vám, jak ho správně zapsat.

Topování kampaní na službě Email.cz

Topování kampaní na službě Email.cz

Seznam od minulého roku nabízí zajímavou možnost pro upřednostnění vašich kampaní na předních pozicích e-mailové schránky Seznamu. Funguje to jednoduše. Vámi rozeslané e-maily, které přijdou do složky Hromadné se budou celý týden zobrazovat na přední pozici.

Jste připraveni na výdělečný e-mailing?

Pojďte do toho společně se mnou!

Stříbrný partner shoptetu - Adam Kolek