Topování kampaní na službě Email.cz

Seznam od minulého roku nabízí zajímavou možnost pro upřednostnění vašich kampaní na předních pozicích e-mailové schránky Seznamu…

Celé to funguje velmi jednoduše. Vámi rozeslané e-maily, které přijdou do složky Hromadné se budou celý týden zobrazovat na přední pozici. Skvělé, že?

Zde je názorná ukázka „vytopovaného” e-mailu. Vyskočí na první pozici a automaticky se u něho zobrazuje štítek „Tip“:

Příklad vytopovaného e-mailu

Jen pro ty, kteří e-mailing dělají dobře

Topování je schváleno pouze těm, kteří mají kladné skóre, proto pokaždé před potvrzením objednávky probíhá audit rozesílatele.

Seznam tak chce zamezit používání tohoto produktu u odesilatelů, kteří spíše spamují. Především touto funkcí chtějí odměnit ty, kteří e-mailing dělají dobře.

Kdy funkcí využít?

Já osobně bych ji využíval v sezóně jako náskok nad konkurencí ale především pak u reaktivačních kampaní na spící růženky (odběratele, kteří déle jak půl roku neotevřeli můj e-mail).

Oficiální infografika:

oficiální infografika

Komentáře

Další užitečné tipy:

Symboly a emojis v předmětu e-mailu

Symboly a emojis v předmětu e-mailu

Díky emojis jsou e-mailové předměty daleko výraznější než kdykoli předtím. Vyjádřit nebo graficky akcentovat lze pomocí nich téměř jakýkoliv předmět. Emojis můžete použít na místo slov nebo rovnou k dokončování celých vět. Marketéři našli nový způsob jak dlouhodbě navýšit počet impresí u příjemců jejich sdělení. A imprese je v e-mail marketingu to nejdůležitější.

Kdy je nejlepší doba pro odeslání newsletteru?

Kdy je nejlepší doba pro odeslání newsletteru?

Agentura Emailvision publikovala nový výzkum, ve kterém uvádí, že čas odesílky není tak podstatný, jak si mnozí z nás myslí. Dle jejich slov: „Ačkoliv se otevřenost (open rate) a proklikovost (click rate) e-mailů může lišit až o 10 % během dne, neznamená to automaticky, že výkon kampaně bude záviset především na čase odeslání.“

Jak rychle nasbírat e-mailovou databázi kontaktů?

Jak rychle nasbírat e-mailovou databázi kontaktů?

Jako e-mail marketér snadno zklouznete k jediné činnosti = všechno vaše úsílí bude zaměřeno výhradně na vylepšování obsahu e-mailu k dokonalosti. Samozřejme to je velmi důležité, ale to jediné vám rozhodně nezaručí vytoužený úspěch. Musíte se věnovat i mnoha jiným náplním této práce.

Jste připraveni na výdělečný e-mailing?

Pojďte do toho společně se mnou!

Stříbrný partner shoptetu - Adam Kolek
Partner upGates - Adam Kolek