Topování kampaní na službě Email.cz

Seznam od minulého roku nabízí novou funkci, díky které dostanete vaše kampaně na přední pozice e-mailové schránky vašich odběratelů.

Celé to funguje velmi jednoduše. Vámi rozeslané e-maily, které přijdou v seznamáckých schránkách do složky „Hromadné“, se budou celý týden zobrazovat na přední pozici. Skvělé, že?

Koukněte na názornou ukázku „vytopovaného” e-mailu. Ten vyskočí na první pozici a automaticky se u něj zobrazí štítek „Tip“:

Příklad vytopovaného e-mailu

Jen pro ty, kteří e-mailing dělají dobře

Topování je přístupné zatím pouze v případě, že máte kladné skóre. Proto pokaždé před potvrzením objednávky probíhá audit rozesílatele.

Tím Seznam omezí používání této funkce u odesilatelů, kteří spíše spamují. Máte funkci topování přístupnou? Berte to jako odměnu za to, že e-mailing děláte dobře. :)

Kdy funkcí využít?

Já osobně bych ji využíval v sezóně jako náskok před konkurencí, a to hlavně u reaktivačních kampaní na „spící růženky“ – uživatele, kteří déle jak půl roku neotevřeli můj e-mail. 

Oficiální infografika:

oficiální infografika

Začnete s topováním kampaní? Bylo vám vše jasné? Pokud ne a máte jakékoliv dotazy, klidně se ozvěte. Rád s vámi vše zkonzultuji. Tady je můj e-mail: info@adamkolek.cz

Příště se budeme věnovat tomu, jak správně zapsat pre-header v hlavičce newsletteru.

Komentáře

Další užitečné tipy:

Symboly a emojis v předmětu e-mailu

Symboly a emojis v předmětu e-mailu

Používejte symboly a emojis v předmětech vašich e-mailu, aby vaše kampaně vystoupili ze záplavy ostatních konkurenčních newsletterů…

Jste připraveni na výdělečný e-mailing?

Pojďte do toho společně se mnou!

Stříbrný partner shoptetu - Adam Kolek